Jeg har i mange år jobbet med ulike teknikker innen husflid, kunst og håndverk. Det meste av det jeg maler, tegner og syr er for salg. Resten er stort sett til eget og familiens bruk, om det ikke står noe annet.
Om man blander litt melk sammen med vann maling kan man male rett på vinduet.Vaskes av med såpe og vann.Her har jeg og Lissmor malt et vinterbilde sammen:)