Viser innlegg med etiketten Messe. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Messe. Vis alle innlegg

mandag 1. desember 2014

Julemesse i Gravvik

Mitt bidrag på den siste messa vår i år.Stand sammen med Quiltelaget og RyumQuilt.Gleder oss allerede til vår egen høstmesse neste år. Det er bare og hive seg rundt på nyåret så vi får et godt utvalg slik vi pleier :)

lørdag 17. november 2012

Snart inn i siste "produksjonsuke" før messa

Her et et lite utvalg som er laget i den siste tiden.
 
Duk som absolutt ikke er i "mine" farger, men kanskje noen andre sine.
 
Brikker.
De lilla blir ikke med på messe for de skal gies bort i julegave. 
 
Lommetørkleetuier.
Hadde bestilling på ganske mange slike og lagde da likegodt noen ekstra.
Passer til Klenex lommetørkler.  
 
Vi skal selge julebakst denne gangen.
Og her er det endel drops, karameller og havrekjeks med anis eller karve.