Viser innlegg med etiketten Utstilling. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Utstilling. Vis alle innlegg

søndag 26. november 2017

Utstilling under Vrimmelfestivalen

På Kystmuseet Norveg har jeg i høst vært med på en utstilling sammen med andre amatørkunstnere.



torsdag 29. oktober 2015

Utstilling på Kystmuseet Norveg

http://kystmuseetnorveg.no/hendelse/apning-utstillingen-elruda-ved-sigrid-wangsfjord-moe/

Min første separatutstilling ble akkurat slik jeg ville ha den, og jeg fikk mange fine tilbakemeldinger. 
Den stod oppe 3 uker, og jeg takker alle som var innom å så på den. 

                                           




              Engler laget av leire, tekstil  og gryn

                                                         

Blomsterbukett som jeg fikk i gave fra Norveg under åpningen.