På Kystmuseet Norveg har jeg i høst vært med på en utstilling sammen med andre amatørkunstnere.
Jeg har i mange år jobbet med ulike teknikker innen husflid, kunst og håndverk. Det meste av det jeg maler, tegner og syr er for salg. Resten er stort sett til eget og familiens bruk, om det ikke står noe annet.
Viser innlegg med etiketten Utstilling. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Utstilling. Vis alle innlegg
søndag 26. november 2017
torsdag 29. oktober 2015
Utstilling på Kystmuseet Norveg
http://kystmuseetnorveg.no/hendelse/apning-utstillingen-elruda-ved-sigrid-wangsfjord-moe/
Min første separatutstilling ble akkurat slik jeg ville ha den, og jeg fikk mange fine tilbakemeldinger.
Den stod oppe 3 uker, og jeg takker alle som var innom å så på den.

Engler laget av leire, tekstil og gryn
Blomsterbukett som jeg fikk i gave fra Norveg under åpningen.
Abonner på:
Innlegg (Atom)





