Jeg har i mange år jobbet med ulike teknikker innen husflid, kunst og håndverk. Det meste av det jeg maler, tegner og syr er for salg. Resten er stort sett til eget og familiens bruk, om det ikke står noe annet.
Dette ble «just for fun». Falt pladask for denne printer av en bavian, så det måtte bli en genser. Den har havnet på hytta, for der havner alt man har lyst til å bruke, men som kanskje er litt for spesielt :)