mandag 22. august 2016

Utstillingen "Kom og sett deg her på trammen sammen med meg!"

Da jeg ble oppringt i vår fra Folkebiblioteket i Nærøy om å være utstiller der, så tror jeg at jeg sa ja med en gang :) I tillegg fikk jeg være årets "Kolvereiddagskunstner" og utstillingen fikk en plass i programmet. Dette medførte nærmere 800 besøkende på 3 dager :) I løpet av vinteren og våren har jeg jobbet med å lage et mønster som er et re-design av Namdalskofta. Det resulterte i Namdalsgenseren som er strikket i Kaunigarn og finnes i str 2-10 år. Dette mønstret kan kjøpes på ravelry.com. 6 flotte barn viste frem genserne under åpningen av utstillingen. Om du ikke har sett den enda, så står den på Nærøy Folkebibliotek ut september :) 

                   

KOM OG SETT DEG HER PÅ TRAMMEN SAMMEN MED MEG!




              Litt dårlig bilde, men her er 6 flotte barn med Namdalsgenser og ei flott bestemor med Namdalskofta :)
                                               
                                      Namdalsgenseren, rekved, kort og Fru Elrudas kalender


Fru Elrudas Kalender for 2017. Den koster 300,- og kan kjøpes direkte hos meg :)
                                                                         Akvarellene




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar