torsdag 2. mars 2023

Blomster året rundt

 Ettersom damen er over snittet glad i blomster, så gjenspeiler det seg her og der i andre ting man lager. Jeg pleide å applikere på dukene tidligere, men må innrømme at jeg synes det er en kjedelig prosess (som andre elsker :D ) Jeg mistet nok derfor noe sylyst for en tid tilbake. Gleden var stor da jeg fikk tilbake sygleden ved å sy blokker i lappeteknikk i stedet. Dette er jo en veldig gammel teknikk, som jeg fikk skikkelig smaken på i høst da det ble lagd mange løpere med stjerner. For å ha en liten pause fra stjernene, måtte jeg prøve å tenke nytt da behovet for ny påskeløper meldte seg. Jeg lagde mønstret i 2 størrelser, en som passer spisebord og en som passer salongbord. Den røde til spisebord blir en av maaaange flotte gevinster i høstens håndarbeidslotteri hos Nærøy og Vikna revmatikerforening og den gule blir her hos meg som løper på salongbordet i påska.Mønstret selges på epla https://www.epla.no/handlaget/produkter/1122934/





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar