tirsdag 25. april 2023

På sytreff

 Vi har sytreff en gang pr. måned fra september til og med april. Jeg har lenge kjent på et behov for en mappe som samler sytilbehøret mitt på en plass. Mønster som passet mine behov var ikke enkelt å oppdrive, så da måtte jeg finne på noe selv. Det er rett og slett en mappe med en stor toalettmappe festet med borrelås i bunnen. Dette gjør det enkelt å bruke bare toalettmappen på sypulten hjemme.  To store ytterlommer rommet strykeunderlaget og en skjærematte. Inni er det 2 lommer med glidelås til ting og tang, lomme til skjærekniven, limpennen, spretteren som mangler topp :D, osv. Toalettmappen er stor og har plass til resten av det jeg har med, blant annet et mini strykejern, klyper, nåler, tråd osv. 











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar